Isobar Polska zdobył dwie nagrody na festiwalu kreatywnym Young Guns 2014.
Srebro w kategorii Digital otrzymał projekt „Photos for Life” realizowany dla Fundacji Rak’n’Roll, a brązem w kategorii Creative nagrodzono „Tatuaże Wolności”, które agencja realizowała dla WSNS Pedagogium.
- Na listach nagrodzonych w tym roku znajdują się najlepsze agencje na świecie, takie jak Droga5, R/GA, Leo Burnet i najlepsze projekty - włącznie z "#Like a Girl" marki Always. To, że na liście nagrodzonych znaleźliśmy się wspólnie z takimi agencjami mega nas ucieszyło. – mówi Jan Cieślar, współautor nagrodzonych kampanii. - Miło widzieć, że stworzona przez nas unikatowa struktura agencji działa. Dzięki niej idee swobodnie przepływają i dojrzewają pomiędzy kreacją, mediami, technologią i innowacją. Te nagrody to dowód na skuteczność takiego modelu działania – dodaje Maciej Nowicki, managing creative director.
Young Guns to jeden z najważniejszych festiwali reklamowych na świecie, który nagradza projekty realizowane przez młodych kreatywnych. Przewodniczącym jury tegorocznego konkursu jest Dave Douglass , dyrektor kreatywny i partner w agencji Anomaly Toronto.
Link do strony artykułu: https://adserver.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/isobar-polska-ze-srebrem-i-brazem-young-guns-awards-2014